REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW
REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW
RÓWNIEŻ Z KARTĄ POLAKA
I. Informacje dla kandydatów na studia w języku polskim
Pytania dotyczące rekrutacji cudzoziemców prosimy kierować na adres: cudzoziemcy@cm.umk.pl
Wszystkie dokumenty powinny zostać zeskanowane i załączone w systemie. Rejestrację na studia uważa się za wiążącą, gdy kandydat spełni wszystkie poniższe warunki:
1) założy indywidualne konto rekrutacyjne w systemie IRK dla cudzoziemców,
2) wypełni i zatwierdzi formularz danych osobowych,
3) wprowadzi dane niezbędne w postępowaniu kwalifikacyjnym, zgodnie z załącznikami do niniejszego zarządzenia,
4) dokona wyboru kierunku studiów,
5) załączy skany niezbędnych dokumentów
6) wniesie opłatę rekrutacyjną na indywidualny rachunek bankowy, wygenerowany przez system IRK dla cudzoziemców, w wysokości naliczonej przez system:
Dane do przelewu:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń
Bank Milennium Spółka Akcyjna
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
SWIFT: BIGBPLPW
IBAN: PL i indywidualny numer konta z zakładki “Płatności”
II. Zarządzenia i uchwały
WARUNKI I TRYB REKRUTACJI W ROKU AKADEMICKIM 2023/2024
ZARZĄDZENIE Nr 79 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 19 kwietnia 2022 r. w sprawie dokumentów wymaganych od cudzoziemców do przyjęcia na studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku akademickim 2022/2023
Wykaz dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego wymaganą do podjęcia studiów